Elke derde zondag van de maand organiseert onze vereniging een middagje vrij schaken in het café in Het Torentje.

Op 16 juni 2019 was de eerste middag, waar de Schaakvereniging Voorburg en politiek verslaggever Frits Wester de middag openden. Hierdoor kan er elke derde zondag van de maand worden geschaakt in het café Het Torentje (Franse Kerkstraat 7) onder het genot van een drankje. Voor jong en oud, voor huisschakers, clubschakers of voor wie zou willen leren schaken, een ieder is welkom om in een gezellige sfeer van het schaakspel te komen genieten.

Tijdens deze middag zijn er altijd leden van de Schaakvereniging Voorburg aanwezig met wie men, met of zonder schaakklok, een leuk partijtje kan schaken.

Foto © Cissy Caljé

Eerste editie schaakcafé

Een mooi begin van een nieuw schaakinitiatief in Voorburg. Verschillende huisschakers, clubschakers en geïnteresseerden kwamen op zondag 16 juni even langs bij het schaakcafé in het Torentje. Ondanks zeer mooi weer en vaderdag was er voldoende belangstelling voor een partijtje schaak. Ook Frist Wester was van de partij en ging vol goede moed de strijd aan.

Volgende middag 21 juli 2019, geopend van 14:00 tot 18:00 uur.

Foto: © 2019 Cissy Caljé-Ong

2019  Schaakvereniging Voorburg